یک سوم طلایی را بیابید!

هفتمین همایش یک سوم طلایی زندگی با معرفی مشاغل و رشته ریاضی و فیزیک در آکادمی نوآوری و کار آفرینی فردوسی در مشهد برگزار شد.
مدرسه کسب و کار فردوسی هفتمین همایش یک سوم طلایی زندگی با معرفی مشاغل و رشته ریاضی و فیزیک دوشنبه 29 آبان ماه در در آکادمی نوآوری و کار آفرینی فردوسی در مشهد برگزار کرد. در این همایش که از سری همایش های یک سوم طلایی زندگی است ابتدا خانم دکتر استکانی ضمن خوش آمد گویی و معرفی مدرسه کسب و کار فردوسی توضیح مختصری در خصوص سری همایش های یک سوم طلایی زندگی با هدف معرفی مشاغل رشته های گوناگون پرداختند و به لزوم اهمیت این همایش ها تاکید کردند.
در ادامه ایشان در خصوص معرفی زمان یک سوم طلایی زندگی هر فرد و تفاوت افراد موفق و نا موفق و عادت هایشان پرداختند. ایشان خاطر نشان کردند که انتخاب های خوب پیش زمینه عادات خوب است. همچنین در ادامه صحبت هایشان از اولیای دانش آموزان خواستند تا با مشارکت دادن دانش آموزان در امور مختلف و ارزش نهادن به آن ها در رسیدن به اهداف متعالی شان آن هارا راهنمایی کنند..

سپس جناب مهندس متقی معاون شتابدهنده کسب و کار فردوسی و کارشناس ارشد رشته صنایع و تحلیلگر آخرین خبر به معرفی رشته تحصیلی خود در دوران دبیرستان و پس از آن به معرفی رشته دانشگاهی خود پرداختند.
ایشان همچنین فراز و نشیبهای رشته تحصیلی خود را باز گو کردند. مهندس متقی در پایان صحبت های خود از بازار کار شغل مهندسی صنایع برای دانش آموزان و حضار صحبت کردند و در پایان به سوالات حضار در خصوص این رشته پاسخ دادند.
در بخش بعدی همایش جناب آقای مهندس دانش آموز از فعالان حوزه شهر سازی و مسکن و کارشناس ارشد مهندسی عمران، در مشهد در خصوص رشته مهندسی عمران و گرایش های مختلف این رشته به صحبت پرداختند و در خصوص معضلات این رشته فرمودند: مشکلات و معضلات این رشته بسیار است و دانشجویانی که وارد این رشته مهندسی می شوند در یک رقابت بالا به لحاظ تعداد داوطلب جویای کار وارد شده اند. تصور دانشجویان با فازغ التحصیلان از این رشته متفاوت است و قطعا افرادی در این رشته موفق خواهند بود که سختکوش باشند و به لحاظ علمی در این زمینه متخصص باشند. در انتها آقای مهندس دانش آموز طی دقایقی به سوالات حاضرین در خصوص رشته مهندسی عمران پاسخ دادند.
پایان بخش هفتمین همایش یک سوم طلایی معرفی برنامه سینما کسب و کار بود که توسط مهندس دستپروری ارائه شد و به حاضرین این امکان داده شد تا با تخفیف 50 درصد در این برنامه شرکت کنند.

Share: