ما به توان بی‌نهایت

دومین کمپ از سلسله کمپ‌های شگفت انگیزان آینده

درباره دوره شگفت‌انگیزان آینده

«خوب بشنوم، خوب بگویم!»

با توجه به تجربه هشت ساله ما در برگزاری مدارس کسب و کار ویژه دانش‌آموزان و مطالعات جامعی که در زمینه پرورش مهارت ها داشته‌ایم؛ به این نتیجه رسیدیم:

هر نوجوانی برای پیمودن مسیر شغلی آینده خود، باید توانایی برقراری ارتباط کلامی با افراد مختلف را داشته‌باشد. پس به یک مهارت نیاز اساسی دارد و آن مهارت، خوب صحبت‌کردن یا سخنوری است. برای برقراری ارتباط کلامی موثر، مهارت پیش‌نیاز توانایی خوب گوش‌کردن است تا در ادامه خوب صحبت کند.

در کمپ سوم از سلسله کمپ‌های  شگفت‌انگیزان آینده، در تلاشیم تا نوجوانان بتوانند با تمرکز بر مهارت‌های سخنوری و فن بیان و یادگیری مهارت شنونده فعال بودن، در طراحی مسیر شغلی خود و پیمایش آن موفق عمل کنند.

با عرض پوزش ظرفیت کارگاه تکمیل شده است.

خوب بشنوم، خوب بگویم!

اهمیت دوره

سن نوجوانی یکی از برهه‌های حساس در زندگی هر فردی محسوب می‌شود؛ بسیاری از تصمیمات سرنوشت‌ساز و مهارت‌هایی که می‌تواند آینده یک فرد را تحت تأثیر قرار دهد نیز در این سن اتخاذ می‌شوند؛ به همین دلیل است که نوجوان و خانواده، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از این فرصت خطرناک و موقعیت حساس به بهترین شکل استفاده کنند تا در کنار او آینده‌ای روشن و مسیری مناسب را رقم بزنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این سن باید نسبت به آن توجه شود، مبحث مهارت‌های ارتباطی، سخنوری و فن‌بیان نوجوانان می‌باشد؛ چرا که اگر از همین سن نوجوان نتواند به خوبی با دیگران و افراد غیر از خانواده خود ارتباط کلامی برقرار کند، بدون شک در سنین بزرگسالی نیز با این مشکل دست و پنجه نرم خواهد کرد.

دستاوردهای دوره

توانایی صحبت کردن در جمع

تقویت گوش دادن خوب و توسعه مهارت‌های ارتباط کلامی

ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس

نحوه برگزاری دوره

کمپ «خوب بشنوم، خوب بگویم!» سومین کمپ از سلسله کمپ‌های شگفت انگیزان آینده است؛ این کمپ با رویکرد آموزش فعالانه، به مدت سه روز در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار می‌شود. در این سه روز نوجوانان با کمک سرفصل‌های ، مهارت خوب شنیدن و خوب صحبت کردن را می‌آموزند.

مخاطبین کمپ چه کسانی هستن؟

نوجوانان 12 الی 18 ساله

تاریخ و زمان بندی برگزاری کمپ به چه صورت است؟
  • کارگاه دختران: 24 و 26 و 29 آبان از ساعت 16:00 الی ساعت 18:00
  • کارگاه پسران: 25 و 28 آبان 1 آذرماه از ساعت 16:00 الی ساعت 18:00
مبلغ ثبت نام کمپ چقدر می‌باشد؟

هزینه ثبت نام 2,800,000 ریال می‌باشد.

مدرس کارگاه

فاطمه برات‌زاده

گوینده پخش زنده رادیو سراسری زیارت از سال 1397 تاکنون

برنامه ساز، نویسنده و تهیه کننده رادیو

baratzade
Share: