پنجمین همایش آموزشی انگیزشی یک سوم طلایی زندگی

پنجمین همایش  آموزشی انگیزشی یک سوم طلایی زندگی با معرفی رشته های حوزه علوم پزشکی ۲۱ بهمن در سالن همایش های بیمارستان فارابی برگزار گردید.
مدرسه کسب و کار فردوسی پنجمین همایش آموزشی انگیزشی یک سوم طلایی زندگی را پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در سالن همایش های بیمارستان فارابی برای دانش آموزان پرسنل بیمارستان فارابی و دانش آموزان مدرسه کسب و کار فردوسی برگزار کرد.2-min(1)
در این همایش هدف آشنایی دانش آموزان با یک سوم طلایی زندگی خود و انتخاب رشته مناسب بود.
در ابتدای همایش خانم مهندس حیدری مدیر مدرسه کسب وکار فردوسی ضمن تبریک ایام الله  دهه فجر و خوش آمد گویی  به دانش آموزان و خانواده آنان به معرفی مدرسه کسب و کار فردوسی و برنامه های آتی آن پرداخت. سپس جناب مهندس مکارم قائم مقام هیئت مدیره شتاب دهنده کسب و کار فردوسی ضمن سخنرانی خود پیرامون یک سوم طلایی زندگی هر  فرد به موضوع ایجاد و پایبندی به عادات مفید در زندگی دانش آموزی پرداختند.سپس از آقای دکتر آراسته ریاست بیمارستان فارابی دعوت شد تا پیرامون رشته تخصصی خود و نکات کلیدی در موفقیت ایشان دقایقی را خدمت حضار ایراد سخن نمایند. ایشان خاطر نشان کردند که در هر بازه تحصیلی و زندگی استمرار عادات خوب مانند خواب کافی و ارزیابی عملکرد در بازه های مشخص میتواند یکی از عوامل موفقیت هر فرد باشد.همچنین در انتهای سخنان ایشان دانش آموزان حاضر در همایش پرسش های خود را پیرامون رشته پزشکی از جناب دکتر آراسته مطرح کردند.
سپس از سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان سرکار خانم نجدی دعوت شد تا ایشان هم ضمن معرفی رشته تخصصی خود عوامل موفقیت شغلی و تحصیلی خود را بازگو کنند. و دانش آموزان طی سوا3-minلاتی با رشته پرستاری بیشتر آشنا شدند.
در نهایت این برنامه  با عکس یادگاری دانش آموزان و اولیای حاضر در سالن با ریاست بیمارستان فارابی و پرسنل این بیمارستان و همچنین تیم مدیریت مدرسه کسب و کار پایان یافت.

, , ,
Share: