اختتامیه دومین دوره مدرسه کسب و کار دانش آموزی

اختتامیه دومین دوره مدرسه تابستانه کسب وکار فردوسی در 20 شهریورماه سال 95 در سالن همایش های فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان سطح یک و سطح دو مدرسه تابستانه کسب وکار فردوسی به همراه اولیای خود حضور داشتند . هر کدام از گروه های تخصصی دانش آموزی در قالب گروه کشاورزی، گروه گرافیک، گروه زیست شناسی،گروه رباتیک و الکترونیک، گروه تئاتر و گروه آی تی به ارائه ایده خود در زمینه تخصصی گروه و ارائه بوم مدل کسب وکار خود پرداختند.

همچنین در این همایش آقای مهندس مکارم قائم مقام شتاب دهنده کسب وکار فردوسی به سخنرانی پیرامون روند برگزاری مدرسه کسب و کار فردوسی در سال 95 پرداختند و گزارشی را از فعالیت های مدرسه در سال جاری ارائه دادند.

در ادامه ایشان از افتتاح باشگاه دانش آموزی مدرسه تابستانه کسب و کار فردوسی تحت عنوان «جزیره شگفت انگیزها» پس از پایان امتحانات ترم اول دانش آموزان خبر دادند و خاطر نشان کردند که بعد از اتمام مدرسه تابستانه تصمیمات جدیدی مبنی بر ارتباط مستمر و پیوسته با دانش آموزان اتخاذ شده است که این ارتباط در طول سال تحصیلی در قالب «جزیره شگفت انگیز ها» ادامه خواهد یافت.

در این مراسم از 4 عنوان کتاب تالیفی توسط دانش آموزان دختر مدرسه تابستانه کسب و کار فردوسی رونمایی گردید. که عناوین آن ها به صورت دو کتاب «چگونه کمک مربی خوبی شوم» و «ثبت اختراع به سادگی آب خوردن» تالیف خانم آیلین تولایی، کتاب «پله های ترقی در سخنوری» تالیف خانم صبا علی پناه و کتاب ” رهبران چگونه آینده تیم را می سازند تالیف خانم مریم دهقان می باشد.

در انتها دانش آموزان سطح یک و سطح دو مدرسه تابستانه کسب و کار به قرائت سوگند نامه مدرسه پرداختند و به تمامی آن ها مدرک فارغ التحصیلی اهدا گردید.

Share: